استاد حکمت و کلام حوزه علمیه اصفهان و عضو پیوسته مجمع عالی حکمت اسلامی اصفهان دارفانی را وداع گفت

پیام تسلیت مدیر مجمع عالی حکمت اسلامی شعبه اصفهان به مناسبت درگذشت استاد مجید مهدوی رحمت الله علیه :

«باسمه تعالی

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لا یسدها شیء

ارتحال پژوهشگر توانا و صاحب تألیفات عدیده ، استاد حوزه علمیه و عضو مجمع عالی حکمت اسلامی شعبه اصفهان ، جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای مجید مهدوی طاب ثراه موجب تأسف و تألم گردید . فقدان ایشان ضایعه ایی برای حوزه علمیه ، شاگردان ، علاقه مندان و همه کسانی است که از خرمن علم و دانش و تحقیقات و ژرف اندیشی ایشان بهره می بردند .

این ضایعه را خدمت امام زمان عجل الله تعالی فرجه ، ریاست معظم و مدیریت محترم حوزه علمیه اصفهان و همه علماء و فضلاء ، دوستان و آشنایان ، شاگردان و به خصوص به خانواده معزز و مکرم داغدیده ایشان تسلیت عرض نموده ، علو درجات آن عزیز سفر کرده و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند منان خواستارم .

محسن جلالی – مدیر مجمع عالی حکمت اسلامی – شعبه اصفهان»

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان نماز میت را بر پیکر آن مرحوم اقامه کرد.

طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان پیکر آن مرحوم را از مدرسه صدر بازار تا جایگاه ابدی اش در امامزاده محمد(ع) خیابان هاتف تشییع کردند.

گفتنی است، استاد مجید مهدی، مدیر سابق مدرسه علمیه جده بزرگ اصفهان و از جانبازان دفاع مقدس بود که از چندی قبل براثر ابتلا به بیماری کرونا، در بیمارستان آیت الله صدوقی بستری بود روز 29 شهریور 1400 در سن ۵۲ سالگی  درگذشت.

معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علیمه اصفهان، مدیر گروه کلام حوزه علمیه اصفهان، تدریس در حوزه و دانشگاه و معاونت پژوهش و رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی اصفهان و عضویت در مجمع عالی حکمت اسلامی شعبه اصفهان در کارنامه مرحوم مهدوی دیده می شود.